Alla inlägg under juni 2013

Av Wendela ^^ - 14 juni 2013 15:57

Hejjsan   Lessen för att jag inte har skrivit något på ett tag (inte för att det är så många som har saknat mig då kanske xD), men min dator har varit hur trög som helst (snarare döende). Nu är jag hemma hos min bror och sitter vid datorn lite här, kommer hem ikväll eller imon igen :* Inte så van vid hans tangentbord heller så nu blev det väl ungefär 100 stavfel x) Aja, hoppas ni har det bra i alla fall och..um..trevlig helg ^^ Ha det bäst, puss o kram :*  

Av Wendela ^^ - 2 juni 2013 15:11

Hejj igen ^^ Skapade min blogg idag (Söndagen den 2:a Juni), och jag har redan fått problem xD Det är det här med bilder. Smart som jag är har jag fattat att man ska hålla in en eller två knappar, och sen klistra in i paint för att beskära och lite sånt där. Men, duktig som min dator är har den på något mysko sätt lyckats radera paint. Någon som vet hur man får tillbaka det eller om det går att få upp bilden på något sätt utan paint? x') Skulle bli grymt tacksam för svar   

Av Wendela ^^ - 2 juni 2013 14:31

Hejjsan ^^ Jag har sett många som bloggar om msp (moviestarplanet) och nu tänkte jag också göra det (har typ no life). Jag heter i alla fall Wendela <3<3 på msp, adda mig gärna ^^ Jag ska försöka skriva lite i bloggen varje dag. Har typ aldrig haft en blogg innan så sicka gärna frågor eller tips om vad jag kan skriva om    Det var väl allt för idag, ha det bäst, puss o hejj leverpastej   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Wendelas♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards